„Jestem Błażej, mam trzy latka i jestem dużym chłopcem” – tak kiedyś przywitał się z Jarem synek znajomych, stojąc na wysokości jarowych kolan i patrząc na niego z przekonaniem;).

Pasją Błażeja jest rysowanie skrzyżowań, autostrad i innych obiektów drogowych. Mały, na kartkach papieru i w swojej trzyletniej wyobraźni, spełnia marzenia każdego polskiego kierowcy;). Mam nadzieję, że kiedyś będzie znanym na świecie inżynierem drogowym:).

Drugą pasją naszego małego znajomego są znaki drogowe. Odkąd pamiętam Błażej był w stanie opisać znaczenie każdego ze znaków drogowych, nawet takich, które mi się wydawały obce. Żeby tego było mało Błażej stworzył swój autorski znak, którego zdjęcie publikuję poniżej, z zastrzeżeniem praw autorskich dla twórcy:).

Pytanie za 100 punktów, co w mniemaniu trzylatka oznacza taki znak:)?