Zdarzyło się, że w środę byliśmy z Jarkiem na Matarni. Wiedziałam, że Electro World został zamknięty, ale że Media Markt otworzył się w to miejsce, to już była dla mnie niespodzianka. Weszliśmy na zwiedzanie półek i żeby napatrzeć się na grajka, który mam nadzieję niedługo zagości u nas na półce zamiast wysłużonego już Sanyo (czy produkuje się jeszcze cokolwiek pod tą marką???).

Zwiedzanie jak zwiedzanie, osobiście nie przepadam za MM. Tyle, że od wejścia chodziła za mną muzyka, którą akurat ktoś z obsługi  testował w sferze Hi-Fi, a potem była ona włączona w całej hali. Na moje pytanie, co to jest, rozentuzjazmowany młody sprzedawca z działu muzycznego poinformował mnie, że to muzyka z płyty dnia, która będzie miała premierę za dwa dni, czyli dziś. Pobiegł chłopak do półki i przyniósł mi płytę – chyba już wiedział, że ją kupię, choć zapytałam tylko o cenę. Kupiłam i nie żałuję.

Nighthawks – płyta „Today”, między innymi z A.M. Dżopek  i D. Millerem w składzie gościnnym. W środę pierwszy raz usłyszałam o tym germańskim duecie, który tworzą Dal Martino i Reiner Winterschladen i coś mi się zdaje, że zaprzyjaźnię się z ich twórczością na dłużej:).

http://nighthawks.eu/

Polecam:)!